·musiq at 2007. 9. 24. 13:56

사용자 삽입 이미지
Sunday morning, sun light is slowly coming in
The angel's feathers are floating on the empty streets
일요일 아침, 태양빛이 천천히 들어와
천사의 깃털이 아무도 없는 거리에 흘러가네

If you close your eyes and opened the inner eyes
You'll see everyone is just refuges, dosen't know where to go
눈을 감고, 자신안의 눈을 뜬다면,
모두가 갈곳을 모르는 채, 표류하고 있다는 것을 알거야.

Everything that we've learned is on T.V.
I'm just doing nothing 'cause It's Sunday
우리가 배운 모든 것은 TV안에 있지.
난 아무 것도 안하고 있을 뿐이야, 왜냐면 일요일이잖아

All you and I want is a peaceful day
All you and I want is time to fly
Want to be free when I'm sleeping in my room
Want to learn to smile, when I'm playing with emptiness
너와 내가 원하는 것은 오직 평화로운 하루,
너와 내가 원하는 것은 날 수 있을 때,
방안에서 잠들 때, 자유로워 지고 싶어
공허함 속에서 있을 때, 웃는 법을 배우고 싶어.

Do I Walk on the right way, right now
Tell me if you know before the sun goes down
Everything that I've seen is on the paper
Life dosen't say anything though you're asking for more
지금 내가 바르게 가고 있는 것일까
알고 있다면 해가 져버리기 전에 말해줘
내가 신문에서 본 모든 것
네가 더 물어보더라도 삶은 아무 것도 가르쳐 주지 않아

All you and I want is a peaceful day
All you and I want is time to fly
Want to be free when I'm dancing in my room
Want to learn to smile, when I'm playing with emptiness
너와 내가 원하는 것은 오직 평화로운 하루,
너와 내가 원하는 것은 날 수 있을 때,
방안에서 잠들 때, 자유로워 지고 싶어
공허함 속에서 있을 때, 웃는 법을 배우고 싶어.

All you and I want is clear sky
All I want to be clear star
너와 내가 원하는 것은 맑은 하늘,
내가 원하는 것은 밝은 별이 되는 것.